Pisaliśmy ostatnio o tym jak w internetowym sklepie poruszać się po dziale z nawozami. Kiedy już dotrzesz do wybranego działu, czas wybrać konkretny produkt.
Produkty pojawiają się jakby były ustawione na półce, jeden obok drugiego. Półka jest tak szeroka, jak okno Twojej internetowej przeglądarki. Co oznacza, że jeżeli zmienisz wielkość okna, to zmieni się też szerokość półki.
Widzisz opakowanie, nazwę produktu oraz cenę. Jeżeli akurat trwa promocja, to widzisz zarówno nową, jak i starą cenę. Dzięki temu szybko zorientujesz się, ile zaoszczędzisz kupując dziś.
Jeżeli nie masz dużego ekranu możesz spojrzeć na półkę z produktami z innej perspektywy. W tym celu zmień “Typ prezentacji listy” na “Listę alternatywną”, klikając w odpowiedni odnośnik. Zdjęcia opakowań produktów będą mniejsze i pojawi się ich więcej na półce.
Jeżeli z kolei wolisz przeglądać ofertę nawozów jesiennych w formie katalogu z cennikiem, to wybierz “Skróconą listę”. Wówczas produkty wyświetlą się jeden pod drugim, z całą nazwą i od razu wszystkie widoczne na jednej stronie.
W ten sposób możesz wygodnie dopasowywać sposób prezentacji produktów w sklepie ogrodniczym do okna (przeglądarki) przez jakie patrzysz.
Ciekawi jesteśmy, która “półka” z produktami podoba się Ci najbardziej.